• Dansk
  • English
  • Deutsch
    • +45 7938 1244

    SHIPPINGMEDARBEJDER

    SHIPPINGMEDARBEJDER

    Kan du planlægge og håndtere et effektivt flow fra disponering af skibe til fakturering – og tage hurtige og velovervejede beslutninger i en travl hverdag? Og trives du i shipping- og havnemiljøet med tæt kontakt til alle de samarbejdspartnere, der får din hverdag til at lykkes? Så er du måske den nye shippingmedarbejder i vores afdeling på Vejle havn!

    Hos H. Daugaard i Vejle bliver du en del af et kompetent og velfungerende team – og en uformel hverdag i et innovativt miljø. Vi gør os umage for at leve op til vores ry som en troværdig, fleksibel og engageret samarbejdspartner – og lige det kræver nu endnu en ny kollega, som selvstændigt kan løfte en bred vifte af shippingopgaver.

    Struktureret koordinator
    Som shippingmedarbejder har du det overordnede ansvar for hele shippingforløbet fra disponering og booking af skibe til videretransport og fakturering – samt for den tilsvarende håndtering af banetransporter til og fra Vejle & Kolding havn. Hverdagen kræver, at du arbejder struktureret, er administrativ stærk – og er en naturlig drivkraft i en tæt dialog med kunder, skibe, havnepersonale og kolleger, hvor du bl.a. har fokus på:

    • koordinering af problemfri losning/lastning
    • bookning af og samarbejde med havnearbejdere
    • nødvendige administrative opgaver, anmeldelser og rapporteringer
    • detaljeret koordinering af videre bane- og vejtransport

    og ikke mindst praktiske opgaver, som kræver øjeblikkelig attention ved skibsanløb.


    Selvstændig & fleksibel

    Du kombinerer en shipping- eller speditøruddannelse med 2-3 års erfaring og har en velfunderet, praktisk tilgang til dine opgaver, som du selvstændigt sætter i gang, følger op og afslutter. Du føler dig kompetent til at træffe velovervejede beslutninger med respekt for både kunder, kolleger, virksomhed og samarbejdspartnere – og mister ikke overblikket i en hektisk hverdag. Din naturlige interesse for IT værktøjer gør dig til en naturlig drivkraft i udvikling af rutiner og implementering af IT værktøjer, der har effekt på tværs af organisationen.

    Vejle vil være omdrejningspunktet i din hverdag, men lejlighedsvis vil du blive involveret i spændende ad hoc opgaver i Kolding. Generelt kræver jobbet naturligt en positiv indstilling til fleksible arbejdstider – herunder også weekendvagt hver 3. weekend, da afdelingen principielt er åben 24/7/365.


    Er det dig vi søger, så er du klar til at bringe dine kompetencer i spil og udnytte dit talent i en virksomhed i udvikling – omvendt er vi klar til at give dig al den opbakning der skal til for at få succes i et spændende job med mange udviklingsmuligheder. Løn og ansættelsesvilkår efter kvalifikationer – herunder også pensions- og sundhedsordninger.

    Send din ansøgning med ’Shippingmedarbejder’ som emne til lbe@h-daugaard.dk hurtigst muligt og senest d. 18. januar 2019 – og kontakt også gerne afdelingsleder Thomas Andersen på 79 38 12 86, hvis du har  spørgsmål til virksomheden eller jobbet. Alle ansøgninger vil behandles fortroligt og indenfor rammerne af GDPR.