fbpx

28-02-2023

H. Daugaards kunder er ikke i tvivl – servicen er i top!

I slutningen af 2022 fik vi foretaget en kundeundersøgelse for at få større indsigt i, hvor vi gør det godt, og hvor vi kan blive bedre. Sådan en undersøgelse har stor værdi for os, og derfor benytter vi et eksternt firma til at udføre undersøgelsen, så resultaterne bliver så pålidelige som muligt.

Overordnet scorer H. Daugaard 81 ud af 100 på den overordnede kundetilfredshed. Det er et flot resultat, som vi er meget stolte af, men vi har bestemt ikke tænkt os at hvile på laurbærrene. Vores vigtigste opgave er stadig at forbedre vores service overfor vores kunder.

I undersøgelsen bliver 90 % af vores kunder klassificeret som ambassadører eller kernekunder. Det er klart, at det har meget stor betydning og værdi for os, at vores kunder roser os og har lyst til at anbefale os til deres samarbejdspartnere.

Vi er meget glade for og stolte over, at vores opfattelse om god service, høj leveringssikkerhed og fleksibilitet stemmer overens med den oplevelse, vores kunder også får, når de samarbejder med os.

 

Det siger vores kunder:

”Alle aftaler bliver overholdt og hurtig respons ved kontakt.”

”Hurtig og kompetent rådgivning på problematikker, vi har.”

”Hurtig responstid.”

”Højt serviceniveau.”

”Klarer opgaverne til fuld tilfredshed. Er altid klar til at hjælpe. Svarer altid på henvendelser.”

”Åbenhed, fleksibilitet og smidighed i afvikling.”

Hvad er vigtigt for vores kunder?

Der er ingen tvivl om, at vores tætte kommunikation og kontakt til vores kunder er årsagen til, at vi kan yde en tilfredsstillende service.

Det vigtigste for vores kunder er nemlig:

  • Leveringssikkerhed
  • Fleksibilitet
  • Personlig service

Netop den viden bygger vi vores værdier på. Og det bærer frugt. Vi kan ligeledes konstatere, at bæredygtighed er rykket op på vores kunders agenda – det er vi glade for at se. Vores kunder prioriterer den grønne omstilling med 74 på en skala fra 0-100. Samtidig vurderer de H. Daugaards fokus på den grønne omstilling til 76. Vi vil meget gerne hjælpe vores kunder til en grønnere løsning, og derfor er det også dejligt at se, at vores kunder efterspørger det.

H. Daugaards chauffører får stor ros

Foruden vores disponenter og resten af H. Daugaards medarbejdere, som vores kunder er i daglig kontakt med, så får især vores chauffører stor ros i vores kundeundersøgelse. Vi er glade for at få bekræftet, hvor vigtig en rolle vores chauffører spiller i dagligdagen. De er virksomhedens ansigt udadtil og udøver hver dag vores værdier i praksis. Det handler om, at vores kunder nemt kan kommunikere med chaufførerne, og at de altid oplever venlige og imødekommende chauffører, der optræder professionelt og fagligt kompetente.

Hele H. Daugaard-koncernen bærer selvfølgelig til sammen ansvaret for, at vi har tilfredse kunder – det er en holdindsats, som vi naturligvis er meget stolte af.

Sidst H. Daugaard foretog en kundeundersøgelse var i 2019 – lige inden coronavirus. Derfor har det også været interessant for os at se, hvilken påvirkning de sidste tre år har haft på kundetilfredsheden, hvor både vi og alle andre virksomheder har været ramt af store uforudsigeligheder. Især forsyningssikkerheden har været truet.

Tilbage i 2019 var resultatet af vores kundetilfredshedsundersøgelse meget tilfredsstillende, og heldigvis kan vi konstatere, at 2022 resultatet er ligeså.

Skal vi gennemgå din nuværende logistikløsning?