fbpx

27-05-2020

Strategisk fokus på kundetilfredshed har givet positive resultater hos H.Daugaard

H. Daugaard gennemfører løbende kundetilfredshedsundersøgelser via analysefirmaet FactFactory.

Vi har bevidst valgt at benytte et eksternt firma til undersøgelserne, da vi på den måde sikrer pålideligheden af resultaterne.

Vores fokus på kundetilfredshedsundersøgelser gør, at vi hele tiden har mulighed for at øge vores serviceniveau, fordi vi bliver bevidste om, hvad vores kunder efterspørger.

Henrik Johan Nielsen, CEO hos FactFactory udtaler: ”Det vi ser i forhold til udviklingen i kundetilfredshed blandt H. Daugaards kunder, er intet mindre end imponerende”.

God service kommer fra god kundeindsigt

På en skala mellem 0-100 scorer H. Daugaard nu 86, hvilket er et meget stærkt resultat. Den høje kundetilfredshed er aflejret i loyalitet, hvor vi ser en fordobling i den andel af kunder, som kan betegnes som ambassadører.

Henrik Johan Nielsen påpeger, at forklaringen i den høje og forbedrede score skal findes i det faktum, at serviceniveauet, kvaliteten samt pålideligheden hos H.Daugaard er øget helt markant og kan anses som værende i top. Og netop disse områder er afgørende for kunderne.

Der hvor H. Daugaard mest markant adskiller sig i forhold til tidligere, er på deres opfølgning og overholdelse af aftaler. De har øget serviceniveauet, hvor de kan løse udfordringer tilpas hurtigt for kunderne – her har H. Daugaard virkelig flyttet sig. Og kunderne har kvitteret med meget positive tilbagemeldinger”, fortæller Henrik Johan Nielsen.

H. Daugaard vil fortsat have fokus på at øge kundetilfredsheden, da vi netop tilbyder kundetilpassede løsninger. Vi er samtidig glade og stolte af vores præstation, som blot giver ekstra blod på tanden.

Hvis du vil læse mere om, hvordan vi konkret hjælper vores kunder, kan du læse vores kundecases. 

Vil du høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig? Ring: +45 7938 1244 eller udfyld kontaktformular ->